Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nissan X-Trail képes leírás - Nissan.tlap.hu
részletek »

Nissan X-Trail - Nissan.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: nissan.tlap.hu » Nissan X-Trail
Keresés
Találatok száma - 4 db
 Nissan X-Trail 2007

Nissan X-Trail 2007

Tagadhatatlan, hogy az első - Európában 2001-ben debütált - Nissan X-TRAIL kivételes sikert aratott. A modell eddigi életciklusa során az átlagos éves értékesítési darabszám meghaladta az 54000-et, a legjobb évben pedig nem kevesebb, mint 64.000 darab kelt el belőle - csak az európai piacon. Ez 135 %-kal volt több, mint a kitűzött cél, vagyis nyugodtan kijelenthető, hogy a kompakt szabadidő-autó jókor volt jó helyen'. A nyerő recept nem titkos: a japán SUV ideális arányban keverte' a teljesítményt, a kényelmet, és a kiváló terepjáró-képességet! De mit tehet egy autógyár abban az esetben, ha az átlagon felül teljesítő modelljénél elérkezik az idő az utód bemutatására? Általában két dolgot. Vagy radikálisan új, az eredetitől merőben eltérő formát terveznek - és felkészülnek egy esetleges kudarcra -, vagy csak finoman pofozgatják a bevált karosszériát - tehát nem kockáztatnak sokat. A Nissan mérnökei ez utóbbi lehetőséget választották, mégpedig oly módon, hogy először igazából nem is értettük a genfi kiállításon a World Premiere feliratot az X-trail mellett.

Automatikus váltóval nem kéne

Automatikus váltóval nem kéne

A Nissan sokoldalú terepjárója ormótlan lett, de megőrizte elődje minden vonzerejét. A kipróbált dízelmotor automatikus váltóval rossz választás: hangos, rugalmatlan és sokat fogyaszt. Sárban dagonyázni, családot nagy távolságokra elfurikázni viszont kiváló.

TestCar Magazin

TestCar Magazin

A Nissan X-Trail jó ideje van már a piacon, eljött hát az ő ideje is, hogy megújuljon. Az átalakítás elsőre nem vehető észre; bár minden porcikájában új autó lett belőle, szerencsére még mindig ugyanaz az őszinte, faragatlan tuskó maradt, ami miatt az elődbe is beleszerettünk. Az X-Trail formavilága nem hasonlatos egyetlen más mai SUV-hez sem. Szokás neki felróni, hogy szögletessége miatt egyáltalán nem divatos. Hát akkor nem divatos. Kit érdekel? Az X-Trail nem azért született meg anno, hogy a nők szívét elnyerje. Az X-Trail tipikusan az az autó, amely a férfiakat célozza meg. És mint tudjuk, a férfiak szeretik a kemény dolgokat, így az X-Trail formavilágát is. De ha valakinek nem jön be a hasábforma, még mindig keresgélhet máshol, nem kötelező a piacon lévő legjobb ajánlatot választani. Az X-Trail ugyanis nemcsak kedvező árával, de a kialakításának megfelelően a legjobb terepezési képességekkel is rendelkezik a kategórián belül. Van nála jobb hegymászó, ez nem is kétséges, hiszen az X-Trail-ben sem felező, sem diffizár nem kapott helyet.

X-Trail Teszt

X-Trail Teszt

A Nissan sokoldalú terepjárója ormótlan lett, de megőrizte elődje minden vonzerejét. A kipróbált dízelmotor automatikus váltóval rossz választás: hangos, rugalmatlan és sokat fogyaszt. Sárban dagonyázni, családot nagy távolságokra elfurikázni viszont kiváló. Az X-Trail előző változata is meggyőzött arról, hogy a kompakt terepjárók között az egyik legjobb választás. Az új modell hosszabb lett és tágasabb, illetve minden korszerű kényelmi és biztonsági felszerelést megkapott. Egy dolog nem változott: az autó továbbra is inkább nagyméretű kombi, semmint agresszív terepes. Kívülről ez nem is derül ki, csak a forgalomban: sofőrje nem ül magasabban, mint például egy Qashqaiban. Az Árpád fejedelem útján ütött fejbe a felismerés, a mellettem lévő sávban haladó bajszos fickóval milliméterre pontosan egy szintben voltunk. Pedig az én kocsim legalább 4 millióval többet ért.

Tuti menü