Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nissan Skyline képes leírás - Nissan.tlap.hu
részletek »

Nissan Skyline - Nissan.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: nissan.tlap.hu » Nissan Skyline
Keresés
Találatok száma - 8 db
1992 Nissan Skyline GTS-4

1992 Nissan Skyline GTS-4

Sometimes people forget that making a car go fast is a very simple formula. It's too easy to get bogged down with intricacies that in the end make little or no difference. It was this fact that struck me after spending some time poring over James McLaughlin's 1992 Nissan Skyline GTS-4. How do you make a car go fast? Take a motor, cram as much air into it as possible and support it with fuel and spark. Whammo - fast car. There are, of course, other factors to consider, like exhaust, engine management and motor strength, but essentially it is a very basic affair. Crowding around James's Skyline as the bonnet was popped, we took in the sights. There were all the necessary ingredients for what I soon discovered was a brutally fast street car. Three litres and six cylinders of Nissan RB muscle, a big spooling Turbonetics force feeder and a row of gushing Sard injectors. That lot tells you (almost) everything you need to know about this R32 and its capabilities. another indication of what this car can do is its number plate, NOSFED.

Itt az új Nissan Skyline

Itt az új Nissan Skyline

Megérkezett az új Nissan Skyline Két centivel alacsonyabb és ugyanennyivel szélesebb lett elődjénél a Skyline legújabb változata. A nemrég bemutatott modell orra hosszabb lett, meredek A-oszlopa, és a hátsó kerekek körüli ívek, valamint az öblös kipufogók egyaránt dinamizmust sejtetnek. Utasterét is gondosan alakították ki, az alumíniumborításain a japán rizspapír textúrája köszön vissza, faborításait pedig kiváló minőségű, különleges 'bubinga' fából készítették. Az Skyline motorválasztéka is megújult, kétféle hathengeres V-motort választhatnak a vevők. Míg a 2,5 literes kivitel 225 lovas teljesítményt kínál 268 Nm nyomaték mellett, addig a nagyobb, 3,5 literes változat 315 lóval és 365 Nm-nyi nyomatékkal büszkélkedhet. A megfelelő sebességfokozatok kiválasztásáról ötfokozatú automatikus váltó gondoskodik, de manuális üzemmódban is használható, sőt, a sportosabb S- és SP-modelleken a kormányoszlopon lévő magnéziumból készült kapcsolókkal is megoldható a fokozatváltás. Az új karosszéria merevebb lett az elődénél, így kevesebb rezgés és jobb hangszigetelés jellemzi, de ennek ellenére a tömege nem növekedett jelentősen.

Nissan Skyline R33

Nissan Skyline R33

With a lot of import cars now on the scene, a few come to mind like the Skyline R33 and Toyota Supra, both are turbo charged imported cars with good looks, and modest power for a small budget. Lots of turbo cars coming over now , the prices for after market performance parts, have droped and you will find, accessorys for a Skyline R33 or a Toyota Supra very well priced. The rules have changed a lot, from what they use to be about imports, thats why you will see so many Nissan Skyline Turbos around now. Plus car insurance for a turbo is getting to be, a lot cheaper then what it use to be, as more cars come over from Japan, imports prices on insurance just get better. Buying aftermarket turbo parts is easy now, as most turbo places do a in shop hiflow turbos, at very good prices it makes for a very good bang for buck budget build!

Nissan Skyline R34 GTR - 613WH

Nissan Skyline R34 GTR - 613WH

Dream cars, we all have them lingering in the back of our minds in hopes of it one day becoming a reality. Hitting the lottery, a big inheritance from an unknown, long-lost uncle; the scenarios are endless. The bottom line is, somehow the dream comes true. The Skyline GT-R is perched atop the list of many light-headed dreamers. But what flavor: R32, R33, R34, or the new R35? If you're going to dream, dream big. Why not all of them? Alex Shen, the owner of SP Engineering in the City of Industry, Calif., has a knack for dreaming big, and, more importantly, driving those dreams. Starting from his home garage, Shen has evolved his passion for performance into big business. As his shop has prospered he has collected Skylines. He currently owns a 957whp R33, the Athletic Silver '99 R34 that graces these pages, and has two R35s on the way for product R& One will be all BPU, the other will be balls to the walls. What about an R32? Shen's mission continues. With The F-Con Fully Dialed In, The Gt-R Shredded The Rollers To The Tune Of613 WHP AT 1.7 BAR

Skyline Makett

Skyline Makett

Nissan Skyline GT-R R32 1:24, Tamiya No.24135 A Skyline R32 GT-R 1989-ben került gyártásba és 1993-ig készítették a komoly versenymúlttal rendelkező Skyline széria következő elemeként. A kocsit a japán A-csoportos versenyspecifikációknak megfelelően készítette el a Nissan, és csak azért került kereskedelmi forgalomba és a közutakra, mert a versenyszabályok ezt megkövetelték. Az R32 4545 mm hosszú, 1755 mm széles és 1355 mm magas. Motorja az új fejlesztésű RB26DETT. Ez egy DOHC sorhatos, 24 szeleppel, 2568 köbcentiméterrel és két Garret turbóval, amelyek 8,5:1 sűrítési arányt produkálnak. Ezeket egy előre beépített intercooler segíti, alapesetben 280 lóerőt kihozva a motorból 6800-as fordulatszámnál és 360 Nm-es forgatónyomatékot 4400-as fordulaton. Mivel a motort is valójában a japán A-csoportos versenyzésre tervezték, azt alkatrészcsere nélkül rá lehet venni, hogy adjon le akár 550 lóerőt. A motor jelölésében (RB26 DOHC ETT) a betűk és számok a következőket jelölik: RB - ez a motor szériájának betűjele 26 - ez a 2,6 literes hengerűrtartalomra utal D - DOHC = két felülfekvő vezérműtengely E - elektronikusan vezérelt üzemanyag befecskendezés

Skyline Történet

Skyline Történet

Nissan Skyline az egyik legősibb Japán autótípus, több mint 40 éves múltra tekint vissza. Bár a mai napig a Japánok kiváltsága ez az autó, de a mítosza napjainkra már átitatott minden benzingőzzel tuningolt elmét. Sokszor hallhatunk irgalmatlanul magas teljesítmény adatokat, legendás menetteljesítményeket és sok legeket egy-egy Skyline-ról, melyekről azt gondolhattuk, hogy egy egészséges túlzás józan határait is túllépik és egész egyszerűen nem hittük el, hogy közúton rohangásznak olykor több mint 1000 LE-s egyedek. Nem véletlenül, a kilencvenes évek közepéig a világ nem is sejthette, mit rejt a szigetország. Az információk nagyon limitált formában szivárogtak Japánból. Mára a felgyorsult információ közlésnek (Internet, TV csatornák, stb), mozifilmeknek, számítógépes játékoknak köszönhetően egyre gyakrabban találkozhatunk ezzel a nehézsúlyú harcossal az autók világából. Az előzmények: 1952: A II. világháborúban harci repülőket gyártó Tachikawa Aircraft Company megalapítja a Tama Electric Car Company-t. Tachikawa a vállalat nevét megváltoztatja Prince Motor Company-ra a Japán királyi trónörökös Hirohita tiszteletére és ezentúl az autók Prince néven kerülnek forgalomba.

Új Nissan Skyline GT-R

Új Nissan Skyline GT-R

Egy szerencsés arizonai lakos lencsevégre kapott egy enyhén álcázott Nissan Skyline GT-R-t. Az új sportautó várhatóan 2009-ben jelenik meg. A németországi Nürburgringen kívül az USA délkeleti államaiban is tesztelt Skyline GT-R nemsokára vizsgái végére ér és jövőre már a végleges változatot csodálhatjuk meg teljes szépségében. A fotózás helyszínén tartózkodó Nissan-mérnökök a lelkes autórajongónak az autó teljesítményéről csak annyit árultak el, hogy egy Porsche 911 Turbóéhoz lesz hasonló. Ahhoz, hogy ezt elérjék a Skyline GT-R-t egy 450-500 lóerőt produkáló V6-os turbómotor hajtja majd. A "nagy titoktartás közepette" az autóról még kiderült az is, hogy a Nissanban tradicionális kéziváltó helyet a kormánykeréken található kapcsolókkal lehet majd a sebességek közt kapcsolgatni.

Wikipedia

Wikipedia

The Nissan Skyline is a mid-size car originally produced by the Japanese carmaker Prince Motor Company starting in 1957 and later by Nissan after the two companies merged in 1966. It is available in either coupé, or sedan or wagon body styles. The current Skyline is sold in North America, South Korea, Taiwan, and the Middle East as the Infiniti G37. The first Skyline was introduced in April 1957,[1] under the Prince marque, and was marketed as a luxury car. It featured a 1.5 L (1482 cc) GA-30 engine producing 44 kW (60 hp) @ 4,400 rpm.[2] It used a de Dion tube rear suspension and was capable of 140 km/h (87 mph). The car weighed around 1300 kg. Prince Skylines were produced as four door sedans and five door station wagons. The Skyline also spawned a pickup truck called the Prince Miler and a delivery van called the Prince Skyway. ALSI-2 The Skyline was updated with quad headlights for 1958. This model was powered by a slightly altered 1.5 L engine known as the GA-4 OHV (1484 cc) producing about 70 hp (52 kW) @ 4800 rpm and was produced through 1961.

Tuti menü