Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nissan Patrol képes leírás - Nissan.tlap.hu
részletek »

Nissan Patrol - Nissan.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: nissan.tlap.hu » Nissan Patrol
Keresés
Találatok száma - 6 db
ANCAP

ANCAP

Model history and safety features The tested model of Nissan Patrol was introduced in Australia during 2002. Dual front airbags and ABS brakes are standard on the tested ST-S variant. The DX variant only has a driver airbag. Side (thorax) airbags, ABS brakes and a reversing camera are available on some variants. The front seat belt buckles are mounted on the seats and the upper anchorages are adjustable. These features improve the fit of the seat belt. Seat belt pre-tensioners are not available. A two point seat belt is fitted to the centre rear seat. This provides inferior protection compared with a three point seat belt. Overall evaluation: The Nissan Patrol scored 6.17 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment did not hold its shape well. Protection from serious leg injury was poor for the driver. There was a risk of serious chest injury for the driver and passenger. The vehicle was awarded a default score of 16 out of 16 in the side impact crash test. Frontal offset crash test Body region scores out of 4 points each: Head/neck 3pts, chest 1.71pts, upper legs 2pts, lower legs zero pts.

Murano, a szépségkirály

Murano, a szépségkirály

Murano, a szépségkirály Valami őrült álom gyümölcse ez az autó. Nem lehet egészen normálisnak nevezni azt az embert, aki a Nissan 350Z sportkocsit ötvözi a Nissan Patrol terepjáróval. A Murano ebből a frigyből született, egy igazi csodabogár a szó legjobb értelmében. A bőrülések elektromosan állíthatók, memóriásak, és olyan kényelmesek, hogy 1200 kilométer megtétele után sem fájt tőle a hátam. A magas üléspozíció az utak királyává teszi a Muranót, de aki akarja, olyannyira is leengedheti az ülést mint egy sportkocsi, igaz, akkor a kilátás kissé korlátozott lesz. Terepjáróban jobb magasan ülni. A kényelmi arzenálból kiemelném az elektronikus pedálállítást, egy kapcsoló segítségével a tökéletes üléshelyzetet a pedálok állításával lehet még jobban fokozni. Az elektromos mozgatású bukó, nyíló tetőablak fokozatosan nyitható. Csak egy baja, van, hogy az ajtó zárásakor nem csukódik le. Sajnos könnyen nyitva lehet hagyni, és ennek kellemetlen következményei is lehetnek.

Nissan Patrol

Nissan Patrol

Őnagysága Teszt: Nissan Patrol GR SE A Patrol nem SUV, vagyis nem terepjárónak álcázott személyautó mint pl. a RAV4 vagy HR-V, hanem igazi terepjáró - frakkban. Az ötajtós, hétüléses változat ötméteres hossza egy kicsit nagy ahhoz, hogy kőszáli kecskeként virgonckodjon a terepen, de elmondhatjuk: ahol elfér, ott el is fog menni. A SUV-ok ugyanis csak álmodozhatnak olyan szerkezeti megoldásokról, amiket a Patrol alapban nyújt. A kapcsolható négykerékhajtás, a felező, a kapcsolható hátsó 100 százalékos difizár, a merev első- és hátsó híd és úgy általában a futómű robusztus felépítése alkalmassá teszi arra, hogy járjunk egyet a rekettyésben. Nem rossz partner ehhez a motor sem: klasszikus kettőnyolcas, hathengeres turbódízel plusz köztes hűtő (intercooler). A Diesel Classic audio effekteket ellensúlyozza az iszonyú nyomaték és a barátságos fogyasztás. A sebváltó és a kuplung mutatják legjobban az erőátvitel brutális jellegét - a váltókar kezelése hasonló ahhoz, amit kisded koromban az akkori, még manuális váltós Ikarus buszokon figyeltem meg: hármasból négyesbe kapcsoláskor a sofőr kinyújtotta a karját és vállból, kifordított tenyérrel húzta hátra a kart.

Nissan Patrol Leírás

Nissan Patrol Leírás

Az elmúlt tíz évben a Nissan igavonója, a Patrol igencsak robosztus külsővel készült. Azóta már csak a Patrol GR változat maradt, de az eladások azt mutatták, hogy a vásárlók inkább az elegáns külsejű luxusterepjárókat részesítik előnyben. Ezt figyelembe véve alaposan átdolgozták a Patrol GR-t az 1998-as modellévre. A lekerekített külső sokkal divatosabb lett. Az utastér eddig sem volt szűk, de most kifejezetten tágas lett - az ötajtós változatban három üléssor kapott helyet. A kiváló terepjáró-képesség is megnőtt: a gázlómélység 70 centiméter lett. Az előd kiváló motorja megújult: a hathengeres turbódízel teljesítménye 130 lóerő lett, a nyomaték 252 Nm. Ezzel az új motorral a Patrol GR annak ellenére lett gyorsabb, hogy a tömege két tonna fölé nőtt.

Nissan Patrol ST 3.0

Nissan Patrol ST 3.0

Road test: Nissan Patrol ST 3.0 < Page 1 | Page 2 > By Feann Torr The humble 4WD used to be a niche vehicle; the domain of farmers, those who worked on the land or drivers who needed to tow seriously heavy loads, yet today the 4WD market is one of the fastest growing not only in Australia, but on a global scale. While hybrid/crossover AWD vehicles such as Subaru's Outback, Ford's upcoming Territory and Holden's Adventra are steadily building up steam, luxury 4WDs from the Germans and Japanese have piqued the interest of those who would potentially opt for a long wheelbase prestige sedan. Buyers after something that seats seven and will serve well as a family vehicle are also partly responsible for the boom in 4WD sales. For our first 4WD road test, we punted Nissan's rather large Patrol ST 3.0 around for a week, and discovered the joys of diesel motoring - an area the Australian motoring public seems somewhat hesitant to embrace, despite all its inherent advantages. While the p

Terepjárós túrák Nissan Patrollal

Terepjárós túrák Nissan Patrollal

Az ide látogatók részt vehetnek lovas-, NISSAN PATROL terepjárós-, gyalogos túrákon. Lehetőség van kerékpárokat bérelni, kecske tejet kóstolni, kecske fejést kipróbálni. Szakképzett talpmasszőr áll rendelkezésükre. Vadlesre ki lehet menni és az állatokat természetes valójukban lefotózni, megfigyelni. Vendégek megismerkedhetnek tájjellegű borokkal. Sóbarlangot díjmentesen használhatják a vendégek, kipróbálhatják a jóga- és légzőgyakorlatokat. A falut határoló hegyeken lehet ásványokat gyűjteni.

Tuti menü