Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Nissan Micra képes leírás - Nissan.tlap.hu
részletek »

Nissan Micra - Nissan.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: nissan.tlap.hu » Nissan Micra
Keresés
Találatok száma - 5 db
Micra Autós Világ Teszt

Micra Autós Világ Teszt

Az idei kabriószezon már rég véget ért. A Nissan Micra C+C tulajdonosainak mégsem kellett eldobniuk a slusszkulcsot, és rohanni az autókereskedésbe egy rendes' kocsiért; ugyanis a kis, zöld kupé-kabrió egész évben teljes értékű autóként használható. Elsősorban azonban nőknek ajánlanám! No, nincs ebben semmi csoda, a vak is látja, hogy a Micra C+C női modell. Én speciel utoljára a rózsaszínű Lancia Ypsilonban éreztem magamat ennyire idegenül, pedig a műszaki tartalommal akkor sem volt problémám. Csak hát az a fránya design! Már a normál három vagy ötajtós karosszériájú Micrák sem éppen férfias megjelenésűek, ez a keménytetős kabrió pedig egyértelműen feminin jelenség. Zöld színe is egy az egyben rájátszik erre, de nincs ezzel semmi gond, mert a nők többségének bejön. A kereksége' szintén, nincs is még egy ilyen gömbölyű autó a piacon. A Micra gömbölyű szemből, még gömbölyűbb hátulról. A lámpája meg kiugróan gömbölyű, s nincs más hátra... még a lenyitható teteje is ilyen.

Micra Totalcar teszt

Micra Totalcar teszt

Micro nőnemben Ha valaki két éve azt mondja, hogy a TC szerkesztősége testületileg nevetgélve fogja körbezsibongni a legújabb tömegnissant, kényszergyógykezelésre utaltatom. Az érdektelen jó autók fejedelemsége azonban megrázta magát, és a Primera után megint egy felismerhető Nissant csinált. A céget annyira megviseltékaz arctalanság évei, hogy anyagilag is megrendült kissé. Ekkor jött a Renault, bevásárolt, odavitte az autóipari manager-géniusz Charles Ghosn-t, és csendesen megsúgta, hogy helytelen piaci gyakorlat észrevehetetlen autót gyártani. A régi Micra talán az egyetlen jellegzetes Nissan a 90-es évekből, ráadásul év autója volt '92-ben, és körkérdésünk alapján minden tulajdonosa imádja. Nem is meglepő, hogy több mint egymillió fogyott belőle. A kiskategória jellemzően városi és női kategória. A nők pedig szeretik személyiséggel felruházni az autójukat, ezért a sok plüssmaci és fapelikán a térképzsebekben és a visszapillantókon. Az új Micra jelentős besszt hozott a plüssállatok globális árutőzsdéjére, mivel kész személyisége van.

Nissan Micra 2010

Nissan Micra 2010

Az új Nissan Micra a Genfi Autószalon egyik főszereplője. A mostani már a negyedik generációja a Nissan Micra -nak és ismét arra törekszik, hogy megismételje elődei sikerét. Az új Nissan Micra jellemzői az autó színére fújt oldalsó díszlécek, a nagyobb első lökhárító és az egy darabból álló hűtőrács. Fordulási köre igen kedvező a városi közlekedésre, mindössze 4,5 méter.

Nissan Micra SR

Nissan Micra SR

Igazi sportautót faragtak az eddig női kisautóként számon tartott Nissan Micrából. A segítség a 350 Z sportautótól érkezik. emrég jelentették be, hogy kihozzák a Micra 160 SR-t 110 lóerővel és némi külső módosítással, ami a legsportosabb választás lesz a kisautóból. Biztosan nem lesz rossz, de össze sem lehet hasonlítani a Micra 350 SR-rel. Utóbbiba ugyanis a 350Z V6-os motorját szerelik, ráadásul 310 lóerős teljesítményre felcsavarva. Természetesen ekkora erőt már nem lehetne normálisan az első kerekre vezetni, ezért a 350 SR hátsókerék-hajtású, és a jobb súlyelosztás miatt középre került a motor az első ülések mögé. Ezzel a Micra befogadóképessége 2 főre csökkent, viszont élményben valószínűleg maradandót sikerült alkotni. Hatsebességes kézi váltóval kevesebb, mint 5 másodperc is elég a 100 km/órás sebesség eléréséhez, a végsebesség pedig 240 km/óránál áll meg. Arról nincs információ, hogy gyártásba kerül-e a NISMO (Nissan Motorsport) által készített kis méregzsák.

Prémium Autó Magazin

Prémium Autó Magazin

Nissan Micra - Kéjgolyó A Micra tehát kicsi, ami konzervatív felfogásunk szerint egy kisautónál igen üdvös tulajdonság. Ezen túl természetesen borsószemre és buborékra emlékeztet, ami engem illet legalábbis. A bal első lámpa (jól világít) teteje látszik az ülésből, a jobb elsőt sajna kitakarja az ablaktörlő lapát (de azért ez is jól világít). És mivel a hátsó tetőoszlopok gyakorlatilag a kocsi végét jelölik, a városi manőverezés gyerekjáték. Ha mégis rosszul saccolnánk, valamit talán segítenek a vékony, színre fújt koptatócsíkok. A vékony oszlopoknak köszönhetően minden irányban jó a kilátás a kocsiból, előre is csak ritkán kellett hajlongani. Az ajtók kisautóhoz méltón könnyen járnak, nyílásuk elöl kényelmes, hátul elfogadható beszállást enged. A kilincsek meglepően masszívak, a tükrök nem meglepően kicsik. A csomagtartó nem olyan kicsi, mint gondolnánk, de legalább mély. Az osztva dönthető ülés egyben tologatható, előre leginkább belülről, míg hátra a csomagtartóból húzható. Ha teljesen előrehúzzuk, negligáljuk a hátsó lábteret. A tologatás okozta ülés-kalaptartó folytonossági hiányt szövetbetéttel hidalták át a japán mérnökök, nem a legelegánsabb megoldás, de takar.

Tuti menü